Veřejná zakázka: Stavební úpravy v objektu DPS č.p. 65 a č.p. 43 v ul. Branická, Praha 4 – k.ú. Braník

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 32
Systémové číslo: P19V00000030
Evidenční číslo zadavatele: VZP/19/010
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2019-025335
Datum zahájení: 18.04.2019
Nabídku podat do: 22.05.2019 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Stavební úpravy v objektu DPS č.p. 65 a č.p. 43 v ul. Branická, Praha 4 – k.ú. Braník
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je, v součinnosti se zadavatelem a dle dokumentace pro provádění stavby zpracované dle právních předpisů upravujících oblast realizace stavebních prací do podrobností nezbytných pro zpracování nabídky a výkazu výměr, provedení stavebních úprav v objektu DPS č.p. 65 a č.p. 43 – domy s pečovatelskou službou v ul. Branická, Praha 4 – k.ú. Braník. Objekt č.p. 65 je výškový panelový, č.p. 43 je dvoupodlažní objekt původní zástavby Braníka. Stavební práce spočívají v bourání, vyzdívání, ztužení stropní konstrukce vložením táhel, provedení povrchů podlah, výměně oken s osazením mříží z interiéru, zastřešení světlíku, výměně dveří, provedení nové venkovní pergoly, provedení podhledů, instalaci zařizovacích předmětů a jednotek VZT.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 7 540 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Městská část Praha 4
  • IČO: 00063584
  • Poštovní adresa:
    Antala Staška 2059/80b
    140 46 Praha 4
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2019-001713

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.praha4.cz)

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace Aktualizovaný výkaz výměr v souvislosti se změnou zadávací dokumentace č. 2 Dokument MS Excel BR43a65-vykaz vymer a soupis praci - 4_změna ZD 17052019.xlsx 451.64 KB
Zadávací dokumentace Aktualizovaný výkaz výměr v souvislosti se změnou zadávací dokumentace č. 1 Dokument MS Excel BR43a65-vykaz vymer a soupis praci - 3_zmena ZD 16052019.xlsx 451.49 KB
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky neomezenému počtu dodavatelů dle § 53 odst. 1 ZZVZ Dokument PDF DPS Branická_výzva k podání nabídky.pdf 391.84 KB
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace Dokument PDF DPS Branická_zadávací dokumentace.pdf 635.34 KB
Zadávací dokumentace Projektová dokumentace 1.část Archiv ZIP DPS Branická_PD_VV_aktual_1část.zi p 29.37 MB
Zadávací dokumentace Projektová dokumentace 2.část Archiv ZIP DPS Branická_PD_VV_aktual_2část.zi p 20.78 MB
Zadávací dokumentace Příloha č.2 ZD - Krycí list nabídky Dokument MS Word DPS Branická_zadávací dokumentace_příloha č2_Krycí list nabídky.docx 17.86 KB
Zadávací dokumentace Příloha č.3 ZD - Vzory čestného prohlášení dodavatele Dokument MS Word DPS Branická_zadávací dokumentace_příloha č3_Vzory čestného prohlášení dodavatele.docx 20.16 KB
Zadávací dokumentace Příloha č.4 ZD - Návrh smlouvy o dílo Dokument MS Word DPS Branická_zadávací dokumentace_příloha č4_návrh smlouvy o dílo.docx 53.10 KB
Zadávací dokumentace Příloha č.4 ZD - Obchodní podmínky MČ Praha 4 Dokument PDF DPS Branická_zadávací dokumentace_příloha č4_obchodní podmínky.pdf 314.92 KB
Zadávací dokumentace Příloha č.5 ZD - Seznam poddodavatelů Dokument MS Word DPS Branická_zadávací dokumentace_příloha č5_Seznam poddodavatelů.docx 16.36 KB
Zadávací dokumentace Příloha č.6 ZD - Informace FO o zpracování osobních údajů Dokument PDF DPS Branická_zadávací dokumentace_příloha č6_Informace FO o zpracování osobních údajů.pdf 141.83 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Výše nabídkové ceny bez DPH Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 90 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta provedení díla v celých kalendářních dnech nižší je lepší - nákladové kritérium 5 % 120/170 detail kritéria
3. Záruční doba pro stavební a montážní práce, stavební materiály v měsících vyšší je lepší - výnosové kritérium 5 % 60/84 detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky