Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytnutí služeb Hybridní pošty v rozsahu:
1.Zabezpečení spotřebního materiálu a jeho skladování (papíry, formuláře, obálky, folie apod.)
2.Tisk dokumentů, dotisk do formulářů z předaných datových souborů a tisk brožur,
3.Vývoj a správa tiskových aplikací, grafická úprava dokumentů, adresní úprava,
4.Kompletace zásilek (obálkování, foliování a balení),
5.Třídění a svazkování zásilek,
6.Výběr a vymývání adres z databází, předzpracování dat a databází,
7.Vyhodnocení formulářů, vrácených zásilek (skenování formulářů a zásilek s vyhodnocením),
8.Tvorba archivu tištěných dokumentů,
9.Hromadné podání poštovních zásilek zpracovaných dle bodu 2. a 4. jménem objednatele (tj. uzavření poštovní smlouvy).
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je tisk adresných oboustranných dokumentů s proměnnými údaji z datových souborů černobíle, kompletace – párování adresných dokumentů do obálek s modrým pruhem a dodejkou, potisk obálek včetně dodejky. Rozeslání jako doporučené zásilky do vlastních rukou. Zápis doručení provádí poskytovatel do spisové služby objednatele E-spis.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.praha4.cz)
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Písemná zpráva zadavatele | Zadavatel v souladu s ust. § 217 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, tímto uveřejňuje písemnou zprávu zadavatele. | Písemná zpráva zadavatele.pdf | 330.18 KB |
Název formuláře | Typ | Stav | Uveřejněno v E-ZAK | Uveřejněno ve VVZ |
---|---|---|---|---|
Oznámení o výsledku zadávacího řízení | F03 | uveřejněný | 18.09.2019 | 16.09.2019 |