obsah
|
zápatí
Městská část Praha 4
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Pořízení služebních vozidel pro Úřad MČ Praha 4
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Pořízení služebních vozidel pro Úřad MČ Praha 4
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Pořízení 8 služebních vozidel pro Úřad městské části Praha 4 – v kategorii M1 se zařazením vozidel do obchodní třídy: 2x střední, 3x nižší střední, 2x malé a 1x MPV (účel využití k přepravě osob i materiálu), formou koupě dle technických parametrů a požadavků zadavatele.
Zadavatel současně požaduje, aby minimálně 3 vozidla bez ohledu na zařazení do obchodní třídy splňovala parametr vozidla s nižšími emisemi, tj. silniční vozidlo kategorie M1 nepřesahuje emisní limit CO2 ve výši 50 g/km a 80 % emisních limitů pro látky znečišťující ovzduší v reálném provozu.
Podrobná specifikace předmětu plnění veřejné zakázky a požadavky zadavatele jsou uvedeny v přílohách č. 1 a 1a, které jsou nedílnou součástí zadávací dokumentace.
Místo plnění:
Praha
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.praha4.cz)
Kontakt:
Mgr. Gabriela Sýkorová
e-mail: gabriela.sykorova@praha4.cz
tel: +420 261192157
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
20.11.2025 12:00
Datum zahájení:
14.10.2025 12:54
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Městská část Praha 4
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software